2014. augusztus 3., vasárnap

Töltött lángos - VKF!65

Ha már a 'Balatoni nyár' a témája a jelenlegi VKF!-nek, aminek házigazdája 'Muskátli Büfé', akkor a lángos ugrik be elsőre. Sokszor készül nálunk évszaktól függetlenül, nagyon szeretjük. De ha már VKF!, akkor legyen benne valami kis extra. Legyen töltött. Szintén nagy kedvenc nálunk a sós sajt, így töltelék kérdésben erre esett a választás.

A lángos tésztája most Nyammm csodálatos receptje alapján készült.
1/2 kg liszt
1 evőkanál só
2 teáskanál cukor
1 dl olaj
 20 g friss élesztő
3 dl langyos víz
20 dkg Apetina sós sajt

Minden hozzávalót beletettem egy nagy tálba és lágy tésztát dagasztottam, duplájára kelesztettem. Mikor megkelt, kisebb öklömnyi darabokat téptem és azokat enyhén olajos felületen kézzel kinyújtottam. A közepére halmoztam a villával összetört sós sajtot és jól bebugyoláltam. Forró olajban készre sütöttem.

1 megjegyzés: