2012. október 30., kedd

Hosszú csend képekben






4 megjegyzés:

  1. Nagyon sok finomságot készítettél, a fotók is remekek, gratula Vilikéhez!

    VálaszTörlés
  2. Hú de szép fotók és finomakat főztél!:) Én a babám mellett kezdtem el blogozni, illetve folytattam, és akkor tudtam csinálni amikor aludt (napközben pl). Mostanában pedig este jut rá időm, szintén alvás alatt:)

    VálaszTörlés
  3. Ciripbogár köszönöm :)

    Erika félre ne érts, én nem szidok senkit, aki baba mellett blogol, ellenkezőleg. Kérem a titkot :)) Csak akkor tudok házimunkát végezni, ha alszik.

    VálaszTörlés
  4. Azért sütöttél néhány finomságot... és gyönyörűek a képek! Kíváncsi lennék a receptre is. :)
    Amikor megszületett a kisfiam, nekem sem volt semmire időm - abban az időben semmilyen hobbira nem gondoltam, minden percben a kisfiammal voltam én is. :) Egy éve kezdtem blogolni, akkor két éves volt Milán, és néha-néha már jutott 1-1 óra a sütésre és blogolásra. De mostanában ismét kevesebb időm jut a blogra, amit sajnálok, de ez van. Akkor tudok sütni, ha néha hajnalban valami miatt felébredek, és mire a család felkel, elkészülnek a kelt finomságok. De többnyire délután sütök-főzök, amikor Milán alszik 2 órát - ilyenkor jut idő a blogra is. :)
    Szép napokat kívánok Nektek!
    Üdv.: Gabi

    VálaszTörlés