2011. február 15., kedd

Hamburger képekben

Hambizsemle Limarától.



14 megjegyzés:

  1. Zsiri! Nálunk is ilyen, amikor eszik a hamburgert! :))))
    Gyönyörű zsemléket készítettél!
    A Vacsoracsata vár Téged is! Válaszoltam a blogomban :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép kis hambikat készítettél, szívesen cserélnék egy kis bonbonnal:_))

    VálaszTörlés
  3. Irtó jól sikerültek, remélem, te is így nyugtáztad a projektet.:) Most jól esne egy termetes adag!

    VálaszTörlés
  4. Autumn, akkor ez nem egyedi jelenség :) Rendben, megyek is ;)

    Gesztenye benne vagyok a cserberében :)

    Ms. Poppy abszolút, csak magamról nem engedtem fotót készíteni :))

    VálaszTörlés
  5. Ááá, Zsiri!
    Annyira tudtam, hogy Gábor majszolós kép nem marad el! :DDD
    Gyönyörűek lettek a zsemlék, jaj, teljesen megkívántam! Nálunk 2 hetente meg kell sütni ezt a zsömit, én még tejjel is imádom. :)

    VálaszTörlés
  6. Csodásak a zsömlék és az egész hamburger

    VálaszTörlés
  7. Rainy naná, hogy nem :D Köszönöm, nagyon finomak is, foszlósak, nálunk ezentúl sűrűbben fog készülni :) Én pedig a kakaóra esküszöm :D

    Bianka köszönöm :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szépek!!!
    És nagyon finomak is...:)

    VálaszTörlés
  9. Na tessek, nagyon jo lett! Ugyes vagy! :) Szerintem a jo teszta titka, hogy szerettel kell csinalni es nem felni tole. Nekem eppen most sul a sutoben eletem elso kovaszos (8 napja erlelem) kenyere. Majd megmutatom Neked, ha eleg fotogennek mutatkozik.
    Udv:
    Zita

    VálaszTörlés
  10. Edith köszönöm szépen :)

    Köszi Zita, ma akartam elküldeni a képeket :)) Mindenképpen mutasd meg, akárhogyan is sikerül, de biztos vagyok benne, hogy jó lesz! Nekem az a következő nagy terv, az öregtésztás kenyér.

    VálaszTörlés
  11. Csodálatosak lettek a hamburgerzsemléid, na és a kész hambik, pedig istenien néznek ki. És igen!!! Az a kép a Gáborról magáért beszél!!! Bevallom én még soha nem sütöttem hamburgerzsemlét(igaz másikat se nagyon) de olyan kedvet csináltál hozzá, hogy lehet megpróbálkozom vele.:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm Gizi :) Érdemes kipróbálni, remek recept és nagyon egyszerű :)

    VálaszTörlés
  13. Na majd az új géppel milyen képek lesznek! :) Csak ügyesen.

    És végre már egyszer találkozhatnánk úgy is, hogy nem csak képeket meg ódákat hallok arról milyen finomakat főzöl :P

    VálaszTörlés
  14. Ne is mondd, alig várom, hogy valami finomságon tesztelhessem :)

    VálaszTörlés