2010. október 7., csütörtök

Fügelekvár, ősz. Képekben.


  

 

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen ezek a fotók.
    Olyan jó kis hangulatuk van!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) Nekema levelek tetszenek a legjobban, rosszabb vagyok, mint egy gyerek, egy csomót gyűjtöttem :)))

    VálaszTörlés
  3. Jaj de kimozdulnék nincs kedvem az irodában ülni. Annyira hangulatos képek. Gesztenyét szeretnék szedni és gesztenye embert gyártani :)))
    Macsek nagyon aranyos

    VálaszTörlés
  4. Szívemből beszélsz Bianka :) Én is mennék ki, süt a nap, szép az idő és gesztenyemániás vagyok :))) De tényleg!:)

    VálaszTörlés
  5. Igazán hangulatos fotók! Ma annyira szuper idő volt, kismanómmal kicsit sétálgattunk, levelet "röptettünk", csipkebogyót fotóztunk, élveztük a napsütést :))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm :) Nagyon jól tettétek, ilyen szép időben ezt érdemes :)

    VálaszTörlés
  7. Óóóóóóóóó!!!! Ugyanilyen típusú cicánk van, mint kisasszony! Ugyanilyen hófehér, nagyon hasonlítanak. Csak a miénk kandúrka és Kókusz névre hallgat! :)

    :) :) :)

    Miu is nagyon-nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
  8. Igen, láttam már róla képet ;) A Kókusz nagyon találó név :) Kisasszony a természete után kapta a nevét, igazi hölgyemény :)
    Miu meg egy rosszcsont :))

    VálaszTörlés
  9. A képek nagyon szépek, olyan jó volt kicsit elmerengve nézni őket. Szeretem az ősz színeit. A lekvár nagyon csábító, és guszta. Biztosan finom lesz tőle a karácsonyi süteményed.(kicsit irigy vagyok a lekvárra:)))
    A cica nagyon aranyos, és ha azt a csodaszép fehéret "kitartóan locsolod" akár kettő is lehet belőle.:))

    VálaszTörlés
  10. Gizi, köszönöm, és az az egy is bőven elég, amekkora ramazurit tudnak csapni a kicsivel :)

    mellissina2 köszönöm :)

    VálaszTörlés
  11. Na végre 2 hét után tudok kommentelni. :/
    Mióta átállítottam a böngészőmet, sok blognál nem nyitja meg a megjegyzés ablakot, így újra kellett telepítenem mindent. Brrr.

    Szóval!
    Szia Zsiri! :D

    Hihetetlen a két cicás fotó!
    Szerintem valami cicás honlapon megvesznének érte! :D Tündériek együtt!
    A fotóid is gyönyörűek, nekem a diós-kukoricás a kedvenc, elképesztően tetszik a régi lábosban, pótolhatatlan hangulatú számomra. :)
    Remélem jól vagytok!
    További jó hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Raindrop, örülök, hogy erre jártál :)

    Nekem is nagy kedvencem, régi gyerekkori emlékeket idéz, pont ezért fogott meg engem is :)

    Megvagyunk köszönjük, lassacskán magunkhoz térünk. Remélem Ti is jól vagytok!

    VálaszTörlés
  13. De jó, hogy rád találtam. :) Isteni a fügelekvár, csodás fotók. Szép emlékeim fűződnek Pécshez, anno amíg ott tanultam, sokat kirándultunk. :)

    VálaszTörlés
  14. Én is Neked :) Köszönöm! Nagyon szeretük azt a környéket, a Férjem pécsi :)

    VálaszTörlés